2009-09-01
 13:50:13

@ work

Är på pappsens jobb. Det känns inte riktigt som ett jobb va, då jag just nu ligger i soffan och myser. Smyger till kakburken och stjäl en kaka ibland. Obs! Bara ibland. Här är det riktigt mysigt att vara. Utsikten över "ehm Toyota" är underbar.

Nu känns det lite ensamt plötsligt.

Senare ska jag möta upp Deic (min frendica ni vet) och dra till Zinkensdamm. Dit måste vi gå för att lämna in våra gymnasiebetyg för Matematik C på Åsö. I januari blir det ekonomi som gäller. Jag längtar "konstigt" nog! :)



Vi var inte säkra på om vi verkligen behövde gå till Vuxenutbildningcentret, så vi gick till receptionen på Åsö för att fråga: (Obs, vi tror att mannen som jobbar där är jugge)

Vi (Jag & Dea): Vi undrar om man återigen måste lämna in slutbetygen till Vuxenutbildningen eftersom vi redan går här. Vi har sökt till en till kurs.

Mannen: Ehm..jag intä riktiGT vet om man moste. Vad ni sa igen?

Vi: Jo, eftersom vi redan går här och redan varit där och lämnat våra betyg, så har de väl forfarande våra betyg?

Mannen: Jå, jag tror ni moste go dit.

Vi fattade inte riktigt vad mannen sade, trots att vi är experter på svenska med juggeuttal. Så bara för att ska vi dit idag för att lämna våra betyg. That's it!




Missade nästan bussen idag. Busschauffören var väldigt dum eller stressad. En kvinna springer för att hinna med. och han stänger dörren. Men sen öppnar han den igen då kvinnan är precis utanför. Hon frågar honom om bussen går till "?", så börjar chauffören skrika eller prata väldigt högt.

JAAAAA JAAAAAAAAA JAAAAAAAAA.  Vi måste åka nu nu nu. What's up med upprepningarna? Stackars kvinnan steg på och vi började åka. Vissa chaufförer måste verkligen skaffa en stressboll!




Håller inte med!


t

haha kakorna.. som nina bjöd mig på igår.. hahahaha

sköna ni e!



PUBLICERAT: 2009-09-01, 18:15:37 | URL: http://tottoninas.blogg.se/
oli

hahahahhahaha...



PUBLICERAT: 2009-09-01, 19:26:59 | URL: http://aleksicc.blogg.se/
N

HAHAHAHAHHAHAHAH BILDEN! MIN HUMOR! Hahahaahah! :D:D:D



PUBLICERAT: 2009-09-01, 22:38:53 | URL: http://tottoninas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: