2009-09-14
 20:44:50

Förändringar

När man tittar tillbaka, 1 år eller 3 år inser man hur sjukt mycket som egentligen har förändrats. Jag märkte egentligen inte mycket förändring men när man väl tänker noga ser man att mycket har förändrats. Jag är så glad att jag brytit kontakt med vissa människor. Vissa människor som man nu inser inte betyder ett skit. Som man inte alls passar ihop med. Det har skett för olika anledning, och sådant är livet. Det måste komma, förr eller senare. Man har utvecklats så mycket att det nästan är skrämmande, men jag är glad att det har skett.

There will come a point in your life
when you realize who realy matters,
who doesn't, and who never really did.
So forget about the people from your past because
there is a reason they didn't make it to your future.


Studenten är förbi, universitet tittar fram. Studentdagen - BÄSTA dagen i mitt liv helt klart, men jag är samtidigt glad att jag har tagit ett steg fram i vuxenlivet.

Huvudet högt upp, och kör på bara :))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: