2009-09-14
 16:32:00

WMA 09.

Jag lyckades inte hålla mig uppe, eller lyckades och lyckades. Jag valde snarare att sova eftersom skolan väntade dagen efter. Det känns som om jag kollade på den, som om man redan vet ALLT som hände igår eller imorse, eftersom alla bloggar är fyllda med skvaller från WMA.

Här är i allafall vad jag tycker.

Bäst klädd:

PinkBeyoncé Knowles

Helt klart de två snyggaste. Pink har alltid varit en snygging, likaså Beyonce. Röda klänningen lyser verkligen upp henne. WOW!

Sämst klädd:

Lady GaGa

Was is das? Vad är detta? Håller med många när den enda beskrivningen de ger hennes klänning(?)(look)är stel. Stackarn, kan hon röra sig? Man borde ropa, Hallo is anybody there? Jovisst, Lady Gaga tar priset för sämst klädda. Uh!

Kvällens tanter:



Ena har tagit köksduken och den andra gardinen. Detta var inte fint, därför är de WMA's tanter. Woho, vilken ära.

Kvällens suprise:



Är detta verkligen en person? Stephenie Pratt? Vad har hänt? Visst tycker jag att hon är snyggare nu, men vilken skillnad. Jag kände inte ens igen henne.

Kvällens "Läppförstoring"



Är det bara jag som ser fel eller något är fel med hennes överläpp. A, Den ser större ut. B, Jag är efterbliven för att hon har haft så ett bra tag. I don't know, men jag ser vad jag ser.

Kvällen idiot/fullis



Skäms, skäms, skäms! Riktigt barnsligt beteende. Vem fan tror han att han är som rycker ifrån Taylor micken för att säger "hans åsikt". Ingen bryr sig, idiot. Han förstörde hennes stund. Han var väl antaligen full också. Se bilden bara. Tror inte att det där är äppelsaft i flaskan inte, annars heter jag Kalle.

Kvällens missing:

En sak, vart är Paris Hilton? och många mer.


N

"Ena har tagit köksduken och den andra gardinen." HAHAHAHAHHAHAAHHAHA humor!!! :D



PUBLICERAT: 2009-09-14, 23:04:47 | URL: http://tottoninas.blogg.se/
O

HAHAHAHA ja men det ser ju ut som det. :D:D



PUBLICERAT: 2009-09-14, 23:08:43 | URL: http://aleksicc.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: