2009-09-03
 11:56:03

@ work..

..igen. Fortfarande smyger jag då och då till kakburken och stjäl en kaka. Hann nästan inte med bussen. Sprang som en galning. Om man bara skulle ha tagit kort på mig då, nja ingen kommentar.

Glömde berätta att när jag och deic skulle till akademibokhandeln igår så kom ett tv-team till oss. De var tydligen från Sydkorea eller något och ville fråga om... *trumvirvel*.. PIPPI! HAHA.. Min engelska är inte den bästa så jag passade. Annars skulle jag kanske ha blivit kändis i Sydkorea. Inte illa va? Hahaha



På kvällen hade vi bokat bord på Patricia i Slussen. Vi beställde hummer. Vi trodde då att de kanske skulle tagit ut köttet åt oss, men nej. Hela hummern serverades. Jag kollade runt för att se hur de andra människorna åt. En man körde med tänderna, andra med kniv och gaffel? Jag använde händerna och lyckades. Riktigt gott var det iaf.
Vi hade bordet till halv 9. Tänk om vi inte skulle vara färdiga óch de dyker upp och säger: Nä, nu får ni gå. Vilken service. Haha.

Nu befinner jag mig som sagt på jobbet. Ska nog gå och göra te för jag fryser ihjäl. Kanske börjar bli förskyld?


T

kakorna :)



PUBLICERAT: 2009-09-03, 17:51:05 | URL: http://tottoninas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: