2009-09-12
 16:23:43

Tvättstugan igen

Igår tvättade jag och syrran igen. Det ska alltid ske någon sorts av olycka när vi två är där. Vi kommer dit och ser att det är 12 minuter kvar tills tvätten är klar. Vi visste inte då vi skulle göra medan tvätten tvättades (?). Så jag satte mig på ett vingligt bord som fanns där. Jag håller i tvättstugenyckeln som är fast på ett nyckelband. Jag irriterar syrran lite genom att slå henne med bandet. Det gör tydligen vääldigt ont så hon fångar bandet och drar. Jag flyyyyger iväg och bordet välter. Skadade mig lite som vanligt. Förstår mig inte på oss. Sedan blev det sångtime. Jag sjöng och syrran dansade haha. Det blev allt från Hakuna Matata till Uzicko kolo. Riktigt roligt. Nästa gång filmar jag.

Snart börjar basketmatchen Serbien - Polen. Håller tummarna för vinst. Puss puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: