2009-09-08
 22:00:28

Tidsfördriv you know.

1. Jag lyssnar just nu på... dunkande hjärtslag i huvudet. Jobbigt!

2. Jag pratar... väldigt ofta med mig själv.

3. Jag tycker om... stapici sa kikirikijem väldigt mycket.

4. Min bästa vän är... min syster.

5. Jag avskyr när folk frågar... dumma frågor som är självklara.

6. Kärlek är... ibland underbart, ibland skit.

7. Äktenskap är... för hela livet.

8. Någonstans, tänker någon på... mig, såklart.

9. Jag kommer alltid att vara... mammas flicka.

10. Jag är hemligt förälskad i... sch får inte säga.

11. Sist jag grät var... idag till extream home makeover. Känslig HAHA

12. Min mobiltelefon är... min bästa vän. Utan den ingen jag haha

13. När jag vaknar på morgonen... vill jag somna om igen.

14. Innan jag går och lägger mig... tänker jag glada tankar.

15. Just nu tänker jag på... att bli klar med denna skit.

16. Bebisar är... sötast.

17. Idag ska jag... dagen är förbi.

18. I kväll ska jag... sova.

19. I morgon kommer jag... äta på sushi-buffé mums.

20. Jag vill verkligen vara... i juggan just nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: