2009-09-09
 21:49:21

Sushi buffé

Idag har jag varit på språng hela dagen. Dagen, eller morgonen man kanske ska säga började med att Dea skickar sms halv 10 på morgonen. Hon skulle komma innan till mig. När jag såg detta sms befann jag mig i någon annan värld, så jag fortsatte att sova. haha. Iaf så plingar det på dörren klockan 10 och jag hoppar upp ur sängen sover fortfarande haha och kisar med ögonen för att kunna låsa upp dörren. För där står lilla Deic. Hahahha.

Iaf så satt vi här en stund och efter en stund dök även lilla Rui-ping (Luci) upp. Runt 12 tiden skjutsade Luci oss till Thorildsplan där vi tog tbanan till Rådmansgatan för att äta på Sushi buffé. Muuuuuuuuums säger jag bara, och nej jag tänker inte säga hur många bitar jag åt, men jag kan säga att räkan är godast. Hahaha

Efter det ska vi möta upp Deic pojkvän för att ta hunden Kiara. Sööötaste och busigaste lilla hunden. Pitbull för er som vill veta. Vi går gata över gata, jag och Nina följer efter Dea. Vi vet inte vart vi ska haha. Lite förvirrade. Men vi hittar honom och tar hunden. Jag lyckades också gå på cykelvägen, något jag inte la märke till och en arg kärring körde nästan på lilla mig :( Hahaha..

Vi satte oss i Lucis bil för att köra tilll Luci i Fittja. Denna människa kör som en galning. Jag hade en klump i magen tills vi äntligen kom fram till Fittja och jag kunde pusta ut.

Vi spenderade dagen hemma hos Luci. Jag provade att spela Guitar Hero, & Wii Tennis, Baseball & Bowling för första gången och lite singstar blev det också. Riktigt kul. Jag var verkligen inne i min tennismatch. Hahahahhaha

Efter ett bra tag gick vi hem. Strax därefter drog jag med pappsen till jobbet. Hjälpte med lite där och nu sitter jag här. Kollar på fotbollsmatch. Serbien - Frankrike. IDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMO SRBIJA! Just nu står det 1-1.





sportfåne.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: