2009-09-07
 19:48:55

Rubrikskit

 


Hej. Denna dag har varit såååå onödig. För det första vaknade jag av Dea's 22 sms. Vette fan alltså vad som pågick där, men hon lyckades väcka mig iaf. Haha, gick till skolan. Riktigt tråååkig lektion. Fyfan. Men iaf, så kom jag hem och somnade på en gång. Sovit, ja det har jag gjort hela dagen, tills mamma beslöt sig att väcka mig för att jag ska få lite mat i magen. Det behövdes faktiskt.

Nu sitter jag och snackar med deic på msn. Snack om hennes nya musiklover, (kan man säga så?) Elvis. Hahaha. Jag är inget speciellt fan av sån musik men ja visst.

Imorgon ska vi upp lite tidigare än väntat för att dra till bibblan. Plugga plugga plugga. Hääärligt!!

Nu ska jag hoppa in i duschen. Mitt hår ser inte klokt ut. Jag ser ut som en rockare. Väldigt snyggt.


d

rockare är coola znaci ti si ultra cool :D haha



PUBLICERAT: 2009-09-07, 20:53:08 | URL: http://aymami.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: