2009-09-06
 23:17:47

Lördag kväll

Det hela började med att Sandric kom hit. Vi skulle fixa oss, och Sandric hade liteeee problem att bestämma sig vilka skor hon skulle ha. Efter drygt 1 timme, bestämde hon sig haha. Klockan började ticka mot 10 och vi började vandra mot tbanan. På vägen till tbanan träffar vi på två fulla män. Riktigt läskiga, då de började gå efter oss mot tbanan. Jag, syrran och Sandra i klackskor + gå fort, gick inte så bra. Men vi lyckades iaf komma till tbanan.

Vi åkte till Medborgarplatsen där vi skulle "fördricka?". Där satt vi och ser att efter en stund vinkar någon snubbe åt oss. Han kom att bli vår "bästa" kompis. Väldigt jobbig men rolig kille. Haha. Han var en blandning och gillade serber väldigt mycket. Detta upprepade han flera gånger:

"Du är singel" "Amen, jag gillar serber" "Serber är coola människor" Jag gillar serber" "Serbiska tjejer är vackra" "Serbiska killar är farliga" "Min kompis i USA, ni vet, United States of America, Dezan (Dejan) är stor och stark" "Jag gillar serbisk mat" "Jag kan säga på serbiska Pucka (Puska menar han), picka, jebi se. Kako si, dobro a ti, dobro ja" HAHAHAHAHA dobro ja. Vi fick oss ett gott skratt.

HAHAHAHH killen var väldigt rolig. Ninas kompisar dök upp och runt 12 tiden fortsatte vi mot Kingstown där juggefesten var. Jag hade inga förväntningar. Det var trubaci den kvällen. Vi kommer dit och hör ingen musik. Men när vi kommer ner så är det grym stämmning. BÄTTRE än förväntat. Vi dansade hela kvällen och hade det kul!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: