2009-09-08
 20:44:17

Jugo jugo jugooo vado?

Kom hem för en liten stund sedan. Var som sagt och simmade med Deic. Vi simmade 20 längder utan att stanna. Jag har tydligen bättre kondis än vad jag själv trodde :) Haha

Efter simningen gick vi till bubbelpoolen. Där sitter vi och en man kommer in. Han är liten och har ett typisk thailänskt utseende. Jag sitter och tittar på honom för han ser lite rolig ut.

Vår konversation med honom helt från ingenstans:

Mannen: Hej jag heta Johan.
Jag och dea tittar på varandra och säger hej.
Mannen; Vad heta ni da?
Jag säger mitt namn och Dea sitt. Han fattade inte riktigt vad Dea sa, och han trodde hon hette Teo. Så han kallade henne Teo hela tiden.
Mannen: Va komma ni ifran?
Vi svarar Jugoslavien, och han säger micket vakert. Jag tänker ehm vet du ens vart det ligger? Eller låg? Men jag sa ingenting. Han pratar med sig själv och upprepar micket fint, micket vakert. HAHA.
Sedan säger han: Då pratar ni: Jugo, jugo, jugo, jugo (?) (Typ stammade.) Jag försökte verkligen hålla mig för skratt men det gick verkligen inte och jag exploderade nästan. Han va så rolig.

Efter en stund kommer en utländsk man som liknar mannen i Svart katt, Vit katt (Crna macka, beli macor). Han som sjunger "Jer ja sam Pitbull terrier" HAHAHAH



Fast en arg sådan. Lilla mannen: (Helt rädd) Velkomen. hihi

Han förgyllde min dag.


Nej slutskrivet. pusspuss


N

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH gråter av skratt! :D:D:D



PUBLICERAT: 2009-09-08, 21:29:37 | URL: http://tottoninas.blogg.se/
O

då kan du fatta hur mycket jag garvade hahaha



PUBLICERAT: 2009-09-08, 21:35:53 | URL: http://aleksicc.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: