2009-09-08
 16:03:04

Jagkanintekommapånågonjävlarubrik

Djes ba! Såg någon Tyra Banks show idag? Jag satt som fastklistrad. Jag fastnade speciellt för en tjej som ville sååå gärna ha barn. Hon hade tidigare gästat TB' show och sagt bland annat:

- Jag vill ha barn. Jag älskar min ex-kille och vill ha tillbaka honom. Om jag föder hans barn så kanske han vill bli tillsammans med mig igen. (Obs:Han vill inte ha ett barn vare sig nu eller senare i livet)

Idag gästade hon igen och efter att ha sett sig själv i tv, såg riktigt löjlig ut så ångrade hon allt hon hade sagt. Hon är idag tillsammans med hennes ex.

Vad f*n tänker hon med? Och att hon sitter och är helt seriös medan folk i publiken skrattar åt henne är bara komiskt. Tur att hon ändrade sig då! Hon blev iaf tillsammans med honom utan barnet.


Nog om det. Klockan fem ska jag och deic gå och simma. Det var RIKTIGT längesen, och jag har saknat det. Nu ska det bli en regelbunden grej, 3 gånger i veckan.



Idemoooo djes ba ;)))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: