2009-09-10
 22:45:09

Drömresmål

#1 Belgrad.



Detta är då mitt allra största drömresemål, som förhoppningsvis blir uppfylld nästa sommar. Splavovi, Guca, Hram Svetog Save, Kalemegdan och hela köret. JAG LÄNGTAR. Har varit här som liten, men vem kommer ihåg det liksom? Jag vill vara en typisk turist. Haha med kamera och karta i handen. 2010 here i come. Belgrads nattliv är bäst.

#2 Bora Bora

Kan bara beskriva denna plats med ett ord. PARADIS



Detta är verkligen ett drömresemål. Dröm dröm och dröm. Hit ska jag åka med min rika man hahah.

#3 New York (The big apple)



Vem drömmer inte om att åka till NY? Jag ska, så fort jag fyller 21. Ska bila genom hela USA. Inte lika kul om inte får uppleva klubbarna i LA ;) NY=Forever 21. Shoppping shopping shopping.

Har ni några?


vesna

härliga resemål =)



PUBLICERAT: 2009-09-11, 00:55:09 | URL: http://vesna.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: