2009-09-05
 17:40:31

Budva - Bileca

Den 21 juni 06.00 åkte vårt flyg från Arlanda - Dubrovnik. Jag var helt exited. Kommer ihåg att några timmar innan hade vi fortfarande inte packat klart allt. Ni vet, tjejer? När vi väl checkat in och hela köret gick vi in för att äta frukost.



Detta kom att bli vår lilla "nyttiga" frukost. Ni ser den där lilla vattenmelonen, den var mumsig. Hahah.
Vi steg på flygplanet och det var äntligen dags att åka. Enligt mig gick flygturen väldigt lugnt. Det tyckte inte syrran. P.g.a lite turbulens så klämdes min hand ihjäl. Men lugnan, jag klarade mig. Som tur var vi framme då. Jag som trodde att det fina vädret skulle vara den första att välkomna oss dit men icke sa nicke. Regn väntade oss hela den första veckan. Så här tyckte jag om regnet:




Jag hatade det! Jag ville slå någoting. Jag ville ju sola och bada, men vi hade iaf massa att göra. Varje morgon så gick man till kafic för att dricka morgonkaffe. Det blev morgonkaffe, förmiddagskaffe, eftermiddagskaffe & kvällskaffe och en massa kaffedrickande till därimellan. Haha. Inte undra på att vi oftast var vakna och inte kunde sova. Så äntligen efter en vecka dök solen upp och vi spendera våra dagar på vår lilla splav.



Det var även här vi var innan olycka #2 inträffade. Här spenderade vi mestadels av våra dagar. En hel del utgångar blev det också.

, , ,

Syrran åkte iväg med Vanja till Banja Luka och jag spenderade mina dagar med min gravida kusin Natasa. Varje natt lade jag min hand på hennes mage och kände hur bebisen sparkade. En underbar känsla. Det bästa hon visste var att spendera pengar och ha mig som packåsna. Jättekul va?



Bebis.

Fortsättning följer!


vesna

härliga bilder :D



PUBLICERAT: 2009-09-05, 19:36:09 | URL: http://vesna.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: