2009-09-07
 20:33:43

Budva - Bileca #2

Nu har vi alltså kommit till den 19 juli. Detta datum skulle alltså jag, syrran och min kusin Vanja åka till destination Budva. Detta var alltså vårt tredje år där.

Det hela började med att vår kusin skulle köra oss dit. Dagen innan ringer vi honom för att bekräfta bokningen (HAHA), då han plötsligt säger att han inte kan. Nähä, ska alltid ha denna otur. Men men, hela denna dag satt vi och fundera ut möjliga alternativ, men ingen kändes liksom rätt, if you know what i mean. (Olycka+juggan+kurvor+idiotförare=NEJ). Så kom kära syster på idén att vi skulle fråga Vanjas ex-kille. Denna idé gillade Vanja absolut inte. Morbror och hans fru tyckte däremot om denna idé väldigt mycket, då han är en väldigt erfaren förare. Men hon höll sig till sitt beslut att hon inte ville att han skulle köra oss. (Lång historia) Iaf så lyckas vi övertala henne att fråga honom och han säger att han kan. Vi var överlyckliga, inte Vanja dåra. Hahaha

Klockan 8 börjar vi åka och vi var framme runt 11.



Luci och Bella skulle komma dagen efter så vi var själva den första dagen. Vi drog på oss badkläderna och gick till stranden. Här skulle vi spendera 10 underbara dagar. Vi spenderade hela dagen på stranden och kvällen kom. Vi hade innan sett att Funky G skulle komma till Trocadero så vi bestämde oss att gå dit. Zurka, zurka, zurka.
Nästa dag anlände våra kompanjoner Luci & Bella, och vi levde livet.

, , ,

Vi bestämde oss även att en kväll gå på ringespil. Jag var helt hype och ville verkligen åka. Vi åkte först "popexpressen". Den gick väldigt sakta först, och jag tänkte: Vafan är de här? Ska den inte åka snabbare? Efter en stund började den sakta ner och sen var det full fart. Tjooohej. Jag mådde skitbra. Trodde jag. Så jag åkte en till. Denna jävel var som ingen annan. Det går inte att förklara. Den svägde åt höger och vänster, upp och ner. Efter denna mådde jag riktigt illa. Så illa att jag gick hem en stund efter. Haha hela min värld snurrade. Inte kul.

,

En kväll så gästade även Zvezde Granda. De som känner mig vet att jag älskade Darko Lazic. Han skulle alltså komma. Mumsbit. Detta var 2 dagar innan vi skulle tillbaka till Bileca. Syrran blev sjuk och kunde inte följa med. Så jag drog med Vanja och gick dit. Det blev nog bara bilder på honom haha- What to do? Ja, han är en liten köttbulle men en söt sådan.





Jag blev sjuk dagen innan vi skulle åka hem ;







Budva-låtar!

Det var allt för idag. Puss puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: