2009-09-11
 13:23:49

090911

Kom nyss hem från skolan. En av de roligare dagarna idag. Vi skulle fördjupa oss inom ett område och vi valde gentest. Visste ni att ni kan kolla hur hög er risk är för ett 20 tal olika folksjukdomar? Vet inte riktigt hur säkert det är, men men jag skulle nog vilja kolla det iallafall.

Jag har även skaffat mig ett irritationsobjekt i klassen. Jag orkar inte lyssna på honom. Uh. Han och hans liksom. Jag satt och räknade hur många gånger han sa liksom i en mening. Han började med liksom, slutade med liksom och det dök upp två liksom därimellan. Irritationsobjekt helt enkelt!

Äh.



Någon som känner igen datumet idag? För 8 år sedan skedde terroristattacken i NY. Sjukt att det gått så lång tid.



Hemskt :(


tot

Vi kan kolla det tillsammans



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: