2009-09-05
 16:49:51

090905

Hellu. Dålig uppdatering, jag vet. Sorry for that! Men har verkligen haft fullt upp. Igår var det städningsdags innan föräldrar kom hem. Haha som vanligt, städning en dag innan! Då menar jag inte dammsuga, damma klart. Utan här var det verkligen hela köret.

Jag och syrran tog en tur till tvättstugan också. Vi drog ner dit för att hämta vår tvätt. Allt var inte helt torrt så jag fick den kloka idén att köra syrran i tvättstugevagnen eller vad den kallas. Precis en sådan:


Hahaha. Hon satte sig i vagnen på egen risk! Jag råkade nog köra lite för fort, så vagnen med syrran i välte. Jag snubblade sedan också på både vagnen och syrran. Skrapade upp mitt knä och nu befinner sig ett blåmärke där. Haha smart. Men men alltid lika kul. Jag ramlade ner på golvet av skratt.

Nu är föräldrarna hemma. Fått en massa saker, men det bästa av allt. En påse full med Stapici med kikriki.
Ikväll blir det nog utgång. Får se hur det blir. Hörs senare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: